domingo, 21 de diciembre de 2008

Κότσιρας Σ΄αγαπάω

Κότσιρας Σ΄αγαπάω
S'agapao
http://didymoteicho.pblogs.gr/2008/08/s-agapaw-to-leei-kai-o-kotsiras.html

Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος - Letra y música: Stelios Rokkos
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κότσιρας - Canta Yiannis Kotsiras

Θα περάσει το ξέρω θα περάσει
κι αυτή η νύχτα που διαβόλια με'χουν πιάσει
μα φοβάμαι πως κι απόψε αν δε σε δω
κάποια τρέλα θα κάνω και θα'ρθω

Δε με πίστεψες ποτέ
δε με άφησες καημέ
να σου δείξω το πόσο σ'αγαπάω.
Δε σε χόρτασα κι εγώ
και σε έχω σαν θεό
κι όπου πάω μαζί σε κουβαλάω,
σ' αγαπάω...

Θα γελάσει το ξέρω θα γελάσει,
η ψυχή μου κάποια μέρα θα γελάσει
και θα είναι εκείνη η μέρα που θα 'ρθεις
σαν τραγούδι ξεχασμένο να με βρείς...

Δε με πίστεψες ποτέ
δε με άφησες καημέ
να σου δείξω το πόσο σ' αγαπάω.
Δε σε χόρτασα κι εγώ
και σε έχω σα θεό
κι όπου πάω μαζί σε κουβαλάω,
σ' αγαπάω...

No hay comentarios: